Hemma bra men borta bäst

Eey! Som ni vet har jag varit i Stockholm så kände inte för att sitta och blogga då. Jag kommer att göra ett långt inlägg om dagarna där nere och även lägga upp massvis med bilder och videos från globen. Men det blir antingen senare ikväll eller imorgon beroende på hur lång tid det tar att kolla igenom allting :) Ska alldeles snart vara barnvakt också eftersom mamma är i Piteå. Jag skulle egentligen följa med men var så himla trött imorse haha! Till helgen är det Kiruna och halloweenfeeeezt som gäller, kommer bli spårat känner jag! 
 
Ska käka middag nu innan ungarna kommer så vi hörs lite senare, puss!
 
Bild från när jag väntade på tåget till Uppsala i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja