Ang tatuering

Måste bara skriva om ett par grejer jag kom att tänka på idag. Det är de här med tatuering.
 
Jag hade sagt att jag skulle gadda en kompis för ett par dagar sen. Det ska jag fortfarande men varför inte idag? Jo för att jag inte vill ha en dålig/halvbra tatuering på mitt namn. Tatuering är något jag vill syssla seriöst med. Därför om någon frågar vem som gjort den vill jag inte att han svarar "Ronja Rosenberg". Sen är det förmodligen inte kul för personen i fråga heller om jag inte vet basic stuff som hur djupt man ska köra osv. Då tycker jag det är mycket bättre att vänta. Om personen fortfarande vill ha motivet sen så lär han/hon ju komma tillbaka. Detta leder i sin tur till att det är mindre chans att det bara är en spontan idé och att personen ångrar sig.

Sen en annan sak, det är hur många småbarn som helst som frågat om jag kan tatuera dom. Jag hade inte direkt tänkt att ha någon åldersgräns MEN jag kommer INTE att tatuera 12-13 åringar. Av egen erfarenhet har man inte allt för bra idéer i den åldern och det är väldigt stor chans att man ångrar sig. Helst vill jag väl att man är runt 18 år och uppåt men är man 16 och har förälders tillåtelse så kan det nog gå att ordna iallafall. Detta av den enkla anledningen att jag inte vill ha massa arga föräldrar efter mig, haha!
 
Angående att rita upp tatueringar så försöker jag så gott jag kan. Jag har en hel del att göra där så gör dom när jag klarar av det och har tid helt enkelt. Jag gör ju trots allt det mesta gratis än så länge.
 
Nu har jag inte destomer att säga så avrundar här, har ni frågor så är det bara att lämna en kommentar eller två. Puss på er :love:
 
Bilden är lånad från tumblr

Kommentarer
Postat av: Erica

Du får hemskt gärna tatuera mig när du känner dig redo! :D är som sagt helt galen i tatueringar.. heheh.

Svar: Absolut! :)
Viktoria Rosenberg

2013-02-09 @ 22:47:20
URL: http://nattstad.se/hiphoplifestyle
Postat av: Matilda Dahlgren

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! Detsamma :)
Viktoria Rosenberg

2013-02-10 @ 21:23:48
URL: http://matildadahlgren.blogg.se/
Postat av: sara

mig kan du oxå få tatuera näru är redo! :)

2013-02-13 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja