Beställt lite nytt!

Har helt och hållet glömt bort att visa vad jag beställde i torsdags så jag tänkte göra det nu istället. Det fick bli ett par skor som jag velat ha väldigt länge nu, Nike Air Force 1 mid. Dom är riktigt clean och passar till allt verkligen så det är nog ett av dom bästa köpen på länge faktiskt! Sen så passade jag även på att beställa hem en fisheye lins till min iphone så det lär förmodligen bli en hel del sånna bilder här på bloggen framöver, haha! Klickade dessutom hem lite nya promarkers, calligraphy pennor, ritblock o.s.v. Men känns inte som om jag behöver lägga ut bilder på dom sistnämnda sakerna, eller hur?
 
Här under får ni bilder på hur skorna ser ut, för er som inte är en lika stor sneakerhead som mig hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja