11/4

Hej på er! Första gången på flera veckor som jag är vaken så här tidigt, har dock inte sovit en enda minut inatt så får se hur länge till jag orkar vara vaken. Min morgon blev iallafall superbra, eftersom mamma äntligen köpt ett löpband så passade jag på att ta premiärturen på det. Det blev väl runt 10 min promenad och sen sprang jag även 10 min. Inte alls lång tid men jag måste ta det lite lugnt i början med tanke på hur dålig min kondis blivit sen jag slutade träna och för att jag dessutom har astma. Efteråt slängde jag mig på soffan en stund, duschade och fixade världens godaste frukost. 
 
Nu ska jag snart ta och sminka mig, slänga på nå finare kläder och sen blir det stan med mor min. Måste bl.a. köpa nytt puder, nya ansiktsprodukter, ny foundationborste och ny mascara. Jobbigt att vara tjej ibland alltså.. Har även fått hem en sak som jag tänkte visa er senare, ren kärlek säger jag bara. Och vet ni vad? Idag är en BRA dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja