Proud girl

Hallå! Varit hela dagen i skolan idag, haha typ stolt över det. Ingen stor grej egentligen men jag och skola är ingen bra kombination så jag är glad att jag klarade det. Kom i tid även fast jag knappt sovit något natten till idag! :D Jaja, imorgon är det bad direkt på morgonen vilket betyder att jag tar sovmorgon. Är det något jag hatar så är det bad med skolan. Annars har jag bara pluggat idag, dragit en powernap eller två och ätit onyttigt. Känner att det blev mycket prat om skolan nu, haha! Nu sitter jag och kollar anger managment tror jag det heter, ni vet det nya programmet med Charlie Sheen? Ska alldeles snart ta och hoppa i duschen, fixa naglarna och lite annat småfix bara för att jag kan typ. Tar nog kväll ganska tidigt idag känner jag, är helt slut.
 
Imorgon när jag slutar sitter N och väntar på mig i skolan så ska vi hitta på något, har ingen aning om vad ännu men vi kommer säkert på något. Ska försöka blogga då jag är i skolan också, har ju trots alls skoldatorn med mig hela dagarna där så det blir nog inget problem. Enda negativa är att jag inte har några bilder på den datorn så isåfall lär det bli bildlösa inlägg vilket jag hatar, men ni kanske skulle tycka det var roligt ändå? Nu ska jag sätta ihop lite bilder på det jag har beställt, inlägget kommer upp alldeles strax så vi hörs på ett tag igen ;)
 
Så här såg jag ut idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja