Nu kan ni beställa bloggdesigner igen!

Halloj! Klev alldeles nyss upp från sängen, vaknade redan vid 10 men låg och drog mig i sängen hehe. Nu ska jag sätta mig och göra bort dom sista beställningarna av bloggdesigner. Så nu är listan helt tom och det är fritt fram att beställa om någon är sugen :) Dom kostar som sagt 50kr och då kodar jag också.
 
Annars har jag inga större planer för idag, köpte aldrig någon mössa igår så ska sätta mig och kolla runt på Junkyard ifall jag hittar någon fin där som jag kan beställa (självklart lär jag göra det, ALLT är fint där!) och sen göra bort lite skolarbeten tänkte jag. Även jag kan vara duktig ibland ;) haha! Uppdaterar mer senare när jag är klar med allt detta, och beställer jag något lägger jag som vanligt upp bild på det. Puss :love:
 

Lite bilder från igår! Superkul med så många nya followers på instagram, ligger på 400+ nu, TACK!
Heter som sagt: rrosenbeerg 

Kommentarer
Postat av: Erica

Det finns fina mössor på Infininety.com :) Kika där. De hade fått in massa nya såg jag :)

Har du förresten kikat om du kan koda på myshowroom? Tänkte på den där designen jag frågade dig om (:

2012-09-02 @ 15:17:23
URL: http://annnerica.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja