Hem till Gällivare snart!

Vaknade vid 10 men klev inte upp från sängen fören alldeles nyss. Nu ska jag packa och sen hoppar jag på 14.55 tåget hem till Gällivare och snön över helgen, underbart! Här i Luleå har det bara regnat, hur tråkigt är inte det? Mycket mysigare med snö :) Gårdagen spenderades med den bästa, vi gjorde inget speciellt egentligen utan kollade bara tv och sådär. Sen promenerade vi in till stan när han skulle hem, planen var att äta på Max men det hann vi inte med så jag hoppade på bussen tillbaka till Skurholmen nästan direkt vi kom fram. 
 
Nu måste jag som sagt packa så jag inte missar tåget, jag är inte den snabbaste precis hehe! Uppdaterar mer sen, kanske på tåget också. Ha det bäst så länge :love:
 
Bilder från tidigare i veckan!

Kommentarer
Postat av: nicole kestola

åh, herregud så sjukt söt!!

skulle du kunna hjälpa mig? jag är med i en foto tävling där man kan vinna en systemkamera, och det vill jag hemskt gärna eftersom jag inte har någon, och att fota är något av det bästa jag vet! Jag ligger på plats 2,3 och 4 i tävlingen och jag skulle verkligen bli hemskt glad om jag vann. det skulle betyda allt för mig! allt du behöver göra är att rösta, skriva i din mail och aktivera din/dina röster på din mail. Sedan kan du skriva en kommentar att du röstat så länkar jag dig! gå in här : http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/rosta-fa-lank.html#comment du behöver absolut inte göra det men du skulle göra mig galet glad,och du får en bild + länk på min blogg. obs, glöm inte att gå in på din mail och aktivera din/dina röster! (rösta gärna på nummer 2, för det är den jag ligger tvåa med!) Förlåt ifall att du inte gillar hjälp kommentarer, men det skulle betyda allt!kram ❤

2012-09-28 @ 12:11:39
URL: http://nikkki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja