Beslutsångest till tusen!

Godmorgon! Vaknade vid 11 tiden idag, nu håller jag på laga middag till familjen kommer hem vid 5 ungefär. Ibland kan även jag vara duktig! Har haft väldigt mycket att tänka på senaste tiden så funderar på att gå iväg till gymmet en sväng sen, vore skönt att bara släppa allting för en stund. Men får se vad som händer, måste iallafall sätta mig och skriva ihop ett ordentligt CV så jag kan söka jobb och dessutom välja hur jag ska göra med flytten. Började tveka igår om hur jag ska göra, har verkligen beslutsångest till tusen och måste ha bestämt mig innan helgen är slut :( Om jag nu bestämmer mig för att flytta till Gällivare vet jag inte alls vad jag ska börja för linje, jätte jobbigt..
 
Kommer upp lite inspirations inlägg senare, så vi hörs då :love:
 
Bild från igår när jag väntade på tåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja