Punkt

Tro det eller ej men jag har beställt en bok, haha jag som verkligen hatar att läsa ska ge det ett försök! Jag läste mycket böcker förut men nu blir jag otroligt rastlös av det, men den här boken är något jag verkligen vill ta del av så förhoppningsvis kan jag ta mig igenom den. För er som inte vet så är Johan Alander, författaren, med i gruppen Ismen som gör riktigt bra musik, lägger upp en video med dom här under.
 
Så här lyder beskrivningen av boken:
"Hej, jag heter Johan och är alkoholist och narkoman.
Första gången jag skulle presentera mig på det sättet var jag så nervös att jag
nästan svimmade. Vi satt tio personer i ring kring ett litet bord i ett släckt rum.
På bordet stod några tända värmeljus och böcker som handlade om drogmissbruk.
Det var första morgonmötet i behandlingen och vi skulle gå ett varv där
vi fick presentera oss lite kort för varandra. Jag hörde inte ens vad de andra
sade för jag var så nervös. Det gjorde inte saken bättre att en av killarna runt
bordet hade dragit kniv mot mig på en fest för några år sedan.
Ordet hade kommit till mig och jag presenterade mig som "Johan, alkoholist
och narkoman", och det enda jag kunde tänka var:
"Hur fan hamnade jag här?!"

Johan Alander" 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja