Här ska det vara en rubrik

Vet att jag inte bloggat så mycket som jag borde ha gjort men jag har haft annat som kommit i vägen. Igår hade jag migrän så sov bort typ hela dagen, idag har jag jobbat 17-22.15 och då kliver jag inte upp fören 3 på eftermiddagen ungefär. Är sjukt dålig på att passa tider så det blir alltid jätte stressigt sista minuterna, därav hann jag inte skriva något innan jag åkte på jobbet.
 
Imorgon jobbar jag också 17-22.15 men sen har jag inge mer jobb den här veckan vad jag vet än så länge, kan hända att det tillkommer nån dag. Funderar på att åka till Kiruna till helgen och kanske till Luleå en sväng, men får se vad som händer. Min tatueringsmaskin borde komma vilken dag som helst så då vet jag ju en tjej som lär vara upptagen, hehe! Aja, nu ska jag spela lite LoL sen försöka sova lite tidigare än 5 på morgonen som jag gjort dom senaste veckorna. Ha det bäst så hörs vi imorn :love:
 
Jag just nu!

Kommentarer
Postat av: arianna

åh gud så otroligt snygg du är!:o
hur gör du så att dina ögon fransar får en så otroligt fin form?

Svar: har gjort ett svar på tal inlägg nu! :)
Viktoria Rosenberg

2012-11-29 @ 19:45:17
URL: http://ariannawikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja