Beställde lite nytt!

Dagen har varit väldigt lugn, vi bjöd hit mormor och morfar på en familjemiddag. Riktigt trevligt var det :) Nu ska jag slå på en film eller två och bara mysa. Hatar söndagar för dom är alltid så sega, spelar ingen roll vad man har gjort innan. I och för sig har hela den här helgen varit ganska så seg, men nästa helg blir det annorlunda. Då drar jag till Kiruna en sväng igen, haha! Då kan det hända att jag sover nån natt där också och inte bara åker över dagen som sist, men får se hur jag gör har inte riktigt bestämt mig än.
 
Klickade även hem ett par nya leggings och ett halsband för en stund sen, bild på dom hittar ni här under. Ha en fin kväll allihopa! :)
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Måste bara säga att din blogg är grym!! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
Viktoria Rosenberg

2012-11-11 @ 19:54:29
URL: http://ericaalaarsson.blogg.se
Postat av: Sanna

Riktigt bra blogg du har! Men vart ifrån kommer leggingsen? :)

Svar: Tack så mycket! Dom kommer från http://www.chiquelle.se :)
Viktoria Rosenberg

2012-11-12 @ 16:45:13
URL: http://ssannatherese.blogg.se
Postat av: Annika

Ett sånt halsband har jag också, köpte det dock från London :) Hade länge letat efter ett sånt halsband, och du anar inte hur glad jag blev då jag såg det hänga så vackert på väggen i butiken ^^

Svar: Dom är superfina! hittade mitt på rea också så blev ännu gladare, hehe :)
Viktoria Rosenberg

2012-11-13 @ 18:22:27
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja