Bara 9 dagar kvar!!

Godmorgon! Vaknade för en liten stund sen, skulle egentligen till Luleå idag men det gick inte så bra att kliva upp imorse. Skulle åka klockan 06.30, vilket hade betydit att jag skulle behöva kliva upp 05.00, galet tidigt! Speciellt när jag råkat vända på dygnet helt så jag somnade typ 4.. Aja, skulle ändå inte göra något speciellt där och kläder det har jag redan, så det kanske var lika bra? Nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska göra av dagen, har inga planer alls. 
 
Off topic, men nu är det bara 9 dagar kvar tills jag ska tatuera mig!! Är så taggad så det är inte klokt. Så ni kanske får räkna med att jag tjatar om det här nu :D Vet precis vad jag ska göra och det kommer bli så himla bra. WOOPWOOP
 
Har inte destomer att säga nu, ska gå och fixa nå mat så hörs vi lite senare. Puss på er :love:
HAHAHA åh herregud, skrattade så jag grät åt den här bilden. Min bror är ju för söt
 

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vill du ha fler läsare till din blogg? vill du synas för 1500 läsare om dagen? Gå då in och tävla om att bli veckans blogg :)

2012-11-06 @ 15:37:56
URL: http://Pussinuss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja