Svar från frågestunden!

Har ni fler frågor förrutom dom jag svarade på nedan så är det bara att ni skriver en kommentar så kommer jag att svara på dom iallafall! :)

Vicoo
Du har sjukt skön stil! =D

Svar; tack så mycket! :D
Anonym
Gillar du justin bieber?

Svar; Jag varken gillar eller ogillar honom. Musiken han gör är inte min smak men han ändå inget emot honom :)


Petra
Är du kär i någon? vem?

Svar; Nej det är jag inte :)


Malin Oskarsson
Brukar du kolla på big brother, isf vem tycker du ska vinna?
Hur mycket har du i statistik dagligen?
Vad tycker du om min blogg? :)

Svar; Ja det brukar jag, jag tycker att Annica eller Amandus ska vinna!
Har mellan 300-400 läsare dagligen.
Jag tycker din blogg är jättefin också, läser tyvärr inte den annars men det jag läste nu verkade då bra :)


Erica
Vad använder du för smink?
Hade varit kul om du nångång kunde tex göra ett videoinlägg på hur du sminkar dig :)

Svar; Till vardags använder jag foundation, concealer, puder, mascara, fyller i ögonbrynen med en ögonbrynspenna och ibland använder jag lite eyeliner men inte ofta alls :) När jag har blivit frisk så kan jag göra en video där jag visar vilka märken jag använder och sånt.


Amanda
Lägg ut dagens outfit oftare. Gör en kategori med de å lägg ut, du har grym stil så :D <3

Svar; Det här skrev jag i ett inlägg tidigare att jag ska göra, men tänkte att jag svarar på den här också. Tack så mycket!!


Mysan
Glöm aldrig att du är unik och underbar precis som du är! ;) STOR kram! <3

Svar; Tack så mycket! Blir så glad av sånna här människor :) Stor kram på dig också!


Anonym
Du har en jätte bra blogg :) hur får du den så bra? några tips?

Svar; Tack så mycket, vad roligt att du gillar den! :) Hur jag får den så bra vet jag faktiskt inte, hehe. Men skriv om det du själv känner för, kör blandade inlägg tex vardagliga inlägg, inspiration, videoinlägg, frågestunder osv! För då finns det mycket nytt att läsa om varje dag. Sen kan jag tycka att utséendet är ganska viktigt för att man som läsare ska stanna på en blogg, så satsa på en fin och rolig bloggdesign. Och glöm inte att en bra uppdatering är viktigt, lycka till!


:) om Kick out the epic motherf**ker:
var har du köpt tröjan? :D

Svar; Har köpt den på h&m för längesen, tror inte det finns kvar där tyvärr :/


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka är dina favoritmärken på kläder, om du nu har några? :) Älskar din blogg, kram!

2012-05-16 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja