Sick and tired

Fortfarande lite sjuk och totalt orkeslös, jag försöker göra saker på dagarna men det går liksom inte.. Vet inte varför det är så här helt ärligt men jag börjar bli väldigt less på att vara i zombie-mode hela dagarna. Nu ska jag göra bort några skrivuppgifter i biologi och sen blir det att bara kolla en film eller två. Inte så värst spännande kanske men har som sagt ingen ork så ska bara försöka göra bort det viktigaste. Det är ju trots allt bara 3 riktiga skoldagar kvar nu, wiie!


Just nuuu

Kommentarer
Postat av: dite

hoppas du haft en toppen dag :D

superfin blogg iaf, gjort designen själv? :)

2012-05-29 @ 20:29:01
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja