I'm having the time of my life and I owe it all to you

Har som jag nämnt tidigare knappt något internet hemma, det disconnectar exakt hela tiden.. så sjukt jobbigt! Men för tillfället funkar det ganska bra iallafall så tänkte passa på att slänga in ett inlägg eller två här :) Har inte tid att skriva något långt den här gången för jag försov mig och missade hela skoldagen. Så nu ska jag bara slänga mig i duschen och fixa mig lite snabbt och sen bär det av till stan. Har lite private things jag måste ta hand om, hehe! Sen ska jag hem, byta om och sen tänkte jag faktiskt gå på gymmet. Känns som att det kan behövas med tanke på hur länge sen det är sen jag tränade sist.

Helgen min har förövrigt varit bäst, kunde inte ha spenderat den med bättre personer!
På fredag var jag i skolan som vanligt, sen på eftermiddagen åkte jag hem till E. Kom väl hem just innan 1 tror jag och då gjorde jag absolut inget speciellt, kollade bara lite filmer och så :) Sen på lördag sov jag bort nästan hela dagen, tyvärr. Men på kvällen fixade jag mig och sen mötte jag upp Edevardt, det hela slutade med att vi hamnade på något förkrök med massa folk. Efter några timmar där drog jag, Edevardt och Sigurd tillbaka till deras place. Vi gjorde absolut inget speciellt utan kollade bara lite filmer och sånt. Stannade över natten hos världens finaste, mys! Söndagen började vi med att möta upp min familj för att sedan äta middag på Sibylla tillsammans, riktigt trevligt :) Bästa helgen på länge, kan helt ärligt inte komma ihåg när jag sist skrattade så mycket som under de här dagarna. Så nu ska jag kriga mig igenom skolveckan och hoppas på att nästa helg blir minst lika bra!

Har egentligen inga bilder från helgen, har inte haft tid att fota. Så bjuder på några söta bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja