Nu kör vi!

Och nu menar jag det, ska starta upp bloggen igen! Har inte haft någon lust eller inspiration till att blogga alls men nu känns det som att det kan funka :) Såg att jag fått massvis med deltagare i utlottningen om en bloggdesign och även några nya prenumeranter på bloglovin, jätte roligt verkligen! Utlottningen kommer att avgöras imorgon, dvs på SÖNDAG kl. 00.00 så alla kommentarer efter det kommer att räknas som ogiltiga. Presenterar vinnaren i ett inlägg på måndag, så lycka till nu!

Ska absolut försöka ha mer tävlingar,
om andra saker än bloggdesigner också. Ska kolla runt efter lite sponsorer så får vi se vad jag hittar på för något ;) Hur som helst, dagens planer är att vara med min fina vän Johanna. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog kul ändå! Sen ska jag försöka fixa ihop en ny bloggdesign ikväll också, men får se hur det blir med det. Har inte så mycket mer att berätta om just nu så ska hoppa i duschen, sminka mig, platta håret och äta middag innan jag drar ut. Så vi får höras lite senare helt enkelt, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja