Dear Friday, oh how I love you

I vanliga fall iallafall, den här fredagen blev tyvärr ganska värdelös. Slutade med att jag sitter hemma och spelar wow istället för att vara med fint folk. Åh, sämst. Idag har jag inte gjort något speciellt, var i skolan i lite drygt en timme och fixade lite saker till en skrivuppgift i fysik. Sen gick jag hem, bakade lite saker åt mamma eftersom hon fyller år imorgon. Efter det lagade jag även middag till hela familjen, så creds till mig! haha :) Sen har jag bara umgåtts lite med familjen, vilket kunde behövas då jag åker hemifrån nästan direkt dom kommer hem från jobb, dagis och skola. Inte avsiktligt då, det bara blir så att vi går om varandra lite :)

Kom på att jag inte skrev något om igår
, men gjorde inget speciellt då heller. Sov bort i princip hela dagen så missade skolan och allt, sen avslutades kvällen med världens bästa sällskap hemma hos mig. Kunde nog inte bli mycket bättre än så faktiskt :) Har inte så mycket mer att berätta just nu så slänger upp lite bilder från idag, enjoy!





Så här såg jag alltså ut idag, skriver här under vars allting kommer ifrån ifall någon undrar :)
Jacka - Fjällräven
Linne - Gina Tricot
Farfarströja - H&M
Leggins - Lindex
Skor - Dinsko
Tubhalsduk - Gina Tricot
Kepa - New Era
Solglasögon - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja