Trots dålig uppdatering, så lever jag!

Har verkligen haft jättedålig uppdatering, har inte bloggat på flera dagar.. ber om ursäkt för det! Har bara inte haft någon lust till att blogga så ja.. kändes ganska meningslöst. Klev iallafall upp 2 inatt för att kolla hockey, hehe! Mitt dygn är ganska fuckat.. somnar runt 7 på kvällen och vaknar typ 3-4 på natten, haha! Aja, som alla (nästan alla iallafall) vet så vann Sverige JVM igår, vi är alltså världsmästare i hockey. Känns riktigt fint! Var så sjukt glad inatt när det första och enda målet i förlängningen kom så det finns inte! Fick rysningar i hela kroppen och sprang runt i hela lägenheten i något slags lyckorus. Jag hade egentligen tänkt försöka sova efter hockeyn vid 5 tiden men insåg ganska fort att det knappast skulle gå när jag var så hyper, haha! Börjar vi hyffsat trött redan nu med tanke på att jag har varit vaken i 11 timmar redan, och klockan är bara 1 på dagen, illa!

Nu ska jag iallafall fixa nå lunch, tror det blir en nyttig sallad och ett glas berocca. Berocca performance är vitaminer i brustablett format. Dom är sjukt bra, man märker verkligen skillnad! Dom innehåller alla B-gruppens 8 vitaminer och dessutom C-vitamin,  magnesium och zink. Så det är absolut ett tips ifall ni, precis som jag, känner er lite trött nu under vintertiden. Sen skadar det ju aldrig med lite vitaminer! ;) Gymmet har stängt idag för det är tydligen en röd dag, don't know why. Därför vet jag inte riktigt vad jag ska göra än, ska iallafall köra ner bilen till mommo och moffas garage så ska jag och moffa byta tändningslås och startmotor i den eftersom det är nånting med starten som är glappt. Aja.. bara hoppas att det börjar funka som det ska sen! Nu ska jag som sagt fixa lunch så vi får höras lite senare, pusshej!


Usch, måste skaffa mig en systemkamera igen.. eller åtminstonde en bättre kamera än vad jag har i mobilen så mina inlägg blir roligare. Ska försöka fixa det, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja