Har varit på akuten..

Ja, som rubriken säger åkte jag och mamma till akuten inatt. Hade haft ont i magen i ett dygn och kunde typ inte röra mig.. var knappt att jag tog mig upp från sängen ens! Trodde det var något med blindtarmen, så vi åkte snabbt in och kollade upp det. Där kollade dom blodtryck, om jag hade feber och lite sånt.. dock visste dom inte varför jag har ont, men dom trodde inte att det är något allvarligt iallafall. Så nu ska jag vila i några dagar och se om det blir bättre, annars måste jag åka tillbaka dit. Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt, för ni som har läst min blogg ett tag vet ju hur rädd jag är för allt som har med sjukhus att göra! :( Brukar som sagt få panik, gråta och svimma även fast jag bara ska ta blodprov, och det säger väl rätt mycket! En liten grej som jag inte tror att så många vet om är att jag har opererat mig en gång, när jag var typ 7år. Hade någon klump i halsen som växte inåt och höll på att kväva mig, mindre trevligt.. Tur att den är borta nu iallafall! Som tur är så var jag inte rädd för sjukhus och sånt då, det är något som har kommit senare.. kanske har något med operationen att göra? Don't know.. Har iallafall ett ärr nu ganska mitt på halsen, det syns på vissa bilder. Jag ser det hela tiden, men vet inte om det är något andra tänker på?

Aja, tänkte bara skriva lite så ni vet vad som hänt. Nu ska jag ta och beställa lite kläder och sånt, kanske blir frisk snabbare då.. who knows? ;) Aja, lägger upp bild på vad jag beställde snart.. puss :love:


Hittade en bild från i somras där ärret på halsen syns ganska bra, ser ni det? Och hade ni tänkt på det om jag inte hade sagt något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja