Godmorgon!

Jag vaknade alldeles nyss, dvs klockan 10. Började egentligen skolan 8.40 idag men ah.. skulle ha redovisning och somnade igårkväll istället för att plugga, så vad gör man? Jo, forsätter sova när larmet ringer! Dock känns det inte bra alls faktiskt.. Har satt upp ett litet mål som jag inte tänker skriva ut här, men kort sagt innebär det att börja vara mer i skolan för betygens skull. Så ja.. idag förstörde ju lite. Men jaja, nu ska jag laga en fet frukost, as always! Kör på två stekta ägg, två portioner fiberhavregröt och ett glas berocca som är standard nu för tiden!

Snart kommer mamma hem från jobbet, så då ska vi beställa ett par slalompjäxor åt mig, woho! Är verkligen taggad på att börja åka mer på Dundret, fick ju trots allt ett årskort dit i julklapp som jag har varit grymt dålig på att använda. Men det ska de bli ändring på nu ;) Så himla kul! Sen har jag ett paket att hämta ut också, men tror jag tar det imorgon istället för känner mig lite lat idag.. hehe! Jaja, nu ska jag städa mitt rum lite snabbt och sen börja fixa mig innan jag far ut på äventyr med T0mmybooi, blir nog naajs! Vi får höras mer lite senare, puss :love:

Hittade två bilder på mobilen som jag inte lagt ut tidigare, så lägger upp dom nu istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja