Back on track!

Yes, ni läste rätt.. NU KÖR VI IGEN! Eller ja, jag skriver och ni fortsätter vara lika duktiga på att besöka mig, okej? okej! Kom hem från gymmet alldeles nyss. Jag körde armar, rygg och mage. Dock blev det ett ganska kort pass eftersom jag hade missat tiden lite, trodde dom stängde 9 fast dom stängde redan 8. Men det kanske var lika bra, eftersom det var rätt länge sen jag tränade sist. För tro mig, dom här 40 minuterna kändes! Är helt slut i armarna nu, är tillochmed jobbigt att skriva det här, haha då kanske ni förstår?! Har nationellaprov imorgon i svenska, önska mig lycka till? Känns som att det kan behövas, är så nervös, hehe! Men men, det går nog säkert bra.. har en tendens att oroa mig i onödan över saker. Jaja, nu ska jag hälla i mig lite vitaminer och äta något sen blir det sängen för min del. Vi får höras mer imorgon, sov gott alla fina :love:

Oredigerad bild från förra veckan. Förstår ni nu varför jag redigerar bilderna? Jo för att få dom i bättre kvalité!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja