Bad day

Har inte uppdaterat som jag borde, jag vet. Dom senaste dagarna har inte varit bra alls, det är alldeles för mycket skit nu igen. Känns som att allting rasar. Nåja ska inte klaga allt för mycket nu, tänkte bara berätta hur läget är och varför inte uppdateringen är på topp. Förhoppningsvis blir det väl bättre snart.. nu ska jag fika något sen klicka hem lite grejer, haha tröstshopping typ! Hittar jag något lägger jag självklart upp bild på det om en stund. Hoppas ni andra får en bra dag! :love:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja