6/12

Jag tror att John Blund har glömt bort mig helt, har inte fått sova bra alls på flera veckor nu.. Ska upp klockan 12 för att åka på stan en sväng, måste köpa lite småsaker bara. Sen börjar jag jobba 5, skulle egentligen ha varit ledig men då ringde dom och frågade ifall jag ville jobba. Dumt nog sa jag ja trots att jag inte mår bra alls.
 
Jag beställde aldrig nå kläder igår därav kom inga bilder upp, det kan hända att jag gör det senare idag istället. Är förövrigt väldigt sugen på att dra till Kiruna snart igen, hehe! Så det kanske blir en liten resa snart :) Det här blev ett ganska rörigt inlägg för jag har tusen tankar snurrandes i huvudet så ska avrunda här och försöka vila en stund innan jag måste upp, ha det bäst så hörs vi senare idag! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja