Angående bloggdesigner

En av de vanligaste frågorna jag får är om jag gör bloggdesigner åt andra.
- Svaret är ja, men dom kostar 50kr att beställa.
 
Inget speciellt högt pris tycker jag då jag lägger ner runt 3 timmar på varje design, då är kodningen inräknad i tiden. Klart jag vill hjälpa folk gratis men tiden räcker inte till. Därför har jag varit tvungen att sätta ett pris på mitt arbete, ett ganska bra sådant, för att minska beställningarna lite. Det är jätteroligt att se att folk fortfarande är intresserade! Har även fått super snälla kommentarer tillbaka från dom jag sålt designer åt, TACK så mycket! Det värmer verkligen :)
 
Är du intresserad så hittar du min mail på bilden här under, eller skriv på facebook!
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
Säg gärna vad du tycker om mitt "åsikter och tankar" inlägg jag precis skrivit, har jag rätt eller fel? http://jaasses.webblogg.se/2012/august/alla-barn-ar-inte-troga.html#comment (direkt länk)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-11 @ 18:17:06
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Frida

Tack desamma :D

2012-08-12 @ 11:11:10
URL: http://sweetsweeets.blogg.se
Postat av: Annika

Fina designer :)

Svar: Tack så mycket! :)
Viktoria Rosenberg

2012-08-13 @ 20:46:10
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja