Står en ny beeeebis på parkeringen, ohyes

Ååååååh, helt sjukt vad jag är glad idag! Började morgonen med att kliva upp just innan 10. Kollade lite tv, satt vid datan, fikade osv innan jag vid 12 tiden drog på gymmet. Hade dock inte tid att träna så länge idag så det blev bara ett 45 minuter långt benpass. Men tro mig, det känns ändå! Efter det stressade jag hem och duschade och sminkade mig lite innan mormor och morfar kom och plockade upp mig för att sedan åka vidare mot Kiruna. Väl framme i Kiruna gick vi på någon grill och åt, gick i lite affärer och sånt där innan vi mötte upp en kille för att kolla på en ny epa åt mig. Vi gjorde affär och åkte sedan på ytterligare några affärer innan vi styrde hemåt. Det blev en ganska lång hemresa eftersom jag körde epan i cirkus 40-50km/h och mormor och morfar följde efter för att se så att allting funkade som det skulle, haha söta! Kom hem för ungefär en halvtimme sen och jag är mer än trött just nu. Ligger i sängen i något slags zombie-mode och äter godis, haha. Tänkte visa bilder på min nya bebis imorgon, bilen alltså, då det är ljust ute så man ser allt lite bättre. Beställde ju även kläder igår som jag sa att jag skulle lägga upp bild på, det inlägget kommer snart. Ska bara klippa och klista ihop ett kollage på allting lite snabbt :)

Sen så fort jag gjort det klart ska jag slå på en film eller två och bara vila, kommer mest troligt somna på en gång. Så jag säger godnatt redan nu, sov så gott allihopa :love:
Bilden är några dagar gammal, men är alldeles för sliten för att synas på bild just nu. Hoppas ni förstår, haha! Bilder från idag kommer som sagt imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja