Sorry duuudes

..för dålig uppdatering! Har bara inte haft destomer blogglust under dom här dagarna och en hel del i skolan. Just nu sitter jag och är barnvakt åt min älskade bror Svante medans mamma är och hämtar pizza, mums! Dagens planer är inget speciellt, har så himla ont i magen, hate it! Därför har jag knappt varit i skolan idag, gick bara och gjorde nationella vilket var det allra viktigaste sen körde jag hem med finmercan och drog en välbehövlig powernap. Har nationella direkt efter lovet igen, dvs på onsdag, men det ska nog gå bra :) Igår fick jag tillbaka lite omdömen och sånt, alltså inga riktiga betyg utan bara hur jag ligger till just nu. Kan säga att jag blev riktigt nöjd, var bättre än jag trodde. Har höjt mig i ett flertal ämnen trots att jag knappt är i skolan och verkligen aldrig pluggar, haha sjukt!

Har inte destomer att säga just nu så avrundar här, vi hörs! Pusshej :love:
hahaha snygg bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja