En massa peeps - från facebook

Ja, gjorde en sån där sak på facebook "Alla som kommenterar detta ska jag skriva vad jag tycker om på min blogg" typ.. så here we go! :)


Pontus Malteryd
Känner inte alls, haha. Men ser väl bra ut å de :)

Jonas Åström
Ingen aning om vem du heller är så vet inte vad jag ska skriva, heh. Nån random på facebook helt enkelt :p

Stephenie Blombacke
Du är Nathalies lillasyster och vi brukade väl umgås när vi var små. Vet inte vad jag mer ska skriva :)

Sandra Öhman
Sööt och snäll tjej som går i min klass!

Sanna Blombacke
Du har g-rymt fin hår, fett med avis.. hehe! Du går i min klass, är snäll å de :)

Robin Wärnberg
Jadu, har som träffat dig typ 1-2 gånger va? Så vet inte alls vad jag ska skriva :)

Pontus Wallgren
Vikken g asså, helt sjukt.. haha nej men känner inte dig, men säkert snäll!

Elin Persson
Söt och snäll chey! Tycker vi borde ta och umgås snart! blir kanske lite svårt när du flyttat men vi löser det säkert! :)

Jennifer Wettainen

Super snäll tjej, helt klart :) Synd bara att vi inte umgåtts något ännu, det måste vi göra snart!

Denice Johansson
Känner inte alls, hara bara träffat typ 1-2ggr. Men du ser riktigt bra ut iaf! :)

Julia Unga Apelqvist
Går i min klass, helt gaaalet fint hår har du! :)

Sofia Öderyd

Ett ord, saknad! Vi måste umgås snart!

Johanna Eriksson
En jätte söt tjej som jag väldigt gärna skulle lära känna för du verkar hur snäll som helst! :)

Alexandra Roden
Söt tjej som jag inte känner, men du är säkert jätte snäll!

Jonas Gördén
Snäll kille! Är dock jätte länge sen jag har träffat dig :)

Frida Persson
Söt tjej som jag har bott tillsammas med för länge sen, hihi. Känner inte längre, lite synd kanske!

Alia Gasim
Har gått i samma klass så länge som jag kan minnas :) Söt och snäll är du då.

Therese Johansson
Känner inte, har bara träffat några gånger. Men snäll är du!

Lucas Nilsson
Har ingen aning om vem du är, aldrig ens träffat så finns som ingenting att skriva. :)

Ammi Midbjer
Känner inte men går på samma skola som mig. Söt är du då och säkert snäll!

Jonathan Johansson
Frän kille som jag inte träffat på väldigt länge nu. Känner inte speciellt bra men nå är du snäll (:

Alexander Ärlebrand
Ännu en frän kille som jag inte känner alls typ, haha. Men nå är du snäll :D

Marcus Isaksson
Känner inte, har bara träffat några gånger :) Men snäll och söt är du!

Melinda Gundmalm
Söt tjej som jag tyvärr inte känner, kanske vi borde ändra på? :)

John Eriksson
Frän kille som jag tyvärr inte känner. Har träffat några gånger och snäll är du då (:

Kommentarer
Postat av: Denice

Tack dsm hihi!:)

2011-09-15 @ 21:04:08
URL: http://ddenicejohansson.blogg.se/
Postat av: sofia

Du är också saknad, vi måste verkligen umgås!

2011-09-15 @ 21:05:12
URL: http://jjennysofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja