Tappar ännu fler hjärnceller, om det ens är möjligt?

Yes, som rubriken säger blir jag just nu steget osmartare, om det ens är möjligt? :D Sitter med blekning i håret för att äntligen få bort min utväxt, känns fint! :) Sen ska jag hoppa i duschen, sätta på en ansiktsmask, måla om naglarna och lite andra småsaker.. har gått och varit ofräsch i princip hela helgen så det blir väl behövligt! ;)

Skola imorn, har gjort klart lite saker så har ett antal saker att lämna imorn. Känns riktigt riktigt skönt! Sen har jag även grejer att få tillbaka om dom är rättade dvs, så det ska bli kul med skola imorn för en gångs skull :) Haha känner inte igen mig själv när jag skriver det här, kul med skolan.. pft. Ändrar säkert mig imorgon klockan 06.00 när klockan ringer! ;) Näe, nu ska jag slå på ett avsnitt av Simpsons innan blekningen ska sköljas bort.. så vi får höras, puss!


Bilden har inget med inlägget att göra, men satt och kollade igenom gamla bilder när jag hittade denna. Är från nyår 2010/2011.. haha vadå skillnad? :D

Kommentarer
Postat av: L O U I S E

Nu är vinnaren av earcuffen utsedd. Blev det du? Kika in och se!

http://louisetennis.blogg.se/2011/october/vinnaren-av-earcuffen.html#comment

2011-10-10 @ 19:36:07
URL: http://louisetennis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja