Tänkte bara säga att jag lever!

Har inte haft någon inspiration alls till att blogga dom senaste 2 dagarna. Har stått helt stilla i min skalle, har börjar skriva ett flertal inlägg men inget har blivit speciellt bra så valde att inte publicera dom :) Lite kul ändå att min statistik är så pass hög fast jag inte uppdaterar, massor med kärlek till er läsare!!

Nu är jag alldeles för trött för att skriva något vettig, var på gymmet igår och det tar minst sagt på krafterna. Körde igenom träningsschemat jag fått och det innehåller 7 maskiner och en Crosstrainer (som jag förövrigt älskar! hehe) samt ett flertal övningar med en pilatesboll som jag ska göra hemma för att bygga upp ryggen. Detta träningsschema ska jag köra på i  3 månader nu sen ska jag få något lite svårare. Är riktigt taggad, verkligen! Har dock inte så mycket träningsvärk nu efteråt som jag trodde jag skulle ha? Men skönt det! Aja, nu ska jag lägga mig på spikmattan ett tag sen sova, så godnatt alla fina!


Jag igår på gymmet, hm...? ;) hehe slänge ihop en liten serie i photoshop, allt förrutom bilden på killen (första rutan) är ritat av mig, så copyright gäller, kom ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja