Godmorgon bloggen!

Är på betydligt mycket bättre humör idag, känns skönt! Planerna idag är att städa rummet och träna som vanligt. Har sjuuukt mycket träningsvärk i magen från igår, haha men det är fint för det betyder att träningen har gett någonting ;) Dock har gymmet stängt under helgerna så får träna hemma, vilket kanske är lite tråkigt men på tisdag kör vi på fysioterapin igen! Hinner inte träna imorgon för jag och mamma bokade en liten resa till Luleå imorgon med hela familjen. Så det blir nog mysigt, lite quality time helt enkelt! :)

Har också klickat hem en Burton jacka och ett par Adidas skor
, men dom får ni se när jag har fått hem dom! :) Nu fattas bara den där klänningen till julavslutningen, nobellmiddagen och nyår men tänkte att jag kikar i Luleå först och sen beställer jag om jag inte hittar något där. Hur som helst, ska hoppa i duschen snart och sen slänga på en ansiktsmask och bleka tänderna. Ska också bleka mitt vanliga hår och slänga i en skumtoning i löshåret så dom varma tonerna försvinner, det kommer nog bli hur bra som helst tror jag! Har inte så mycket mer att säga nu så vi hörs lite senare, pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja