Blir så less..

Snälla små rara haters, lägg ner med era helt blåsta kommentarer är ni söta :) Varför ge mig skit för att jag bloggar? Jag gör det för att jag tycker att det är kul att skriva och för att om något år kommer det vara hur kul som helst att läsa om mitt liv som 15år, alltså inte för att ni ska gilla det jag gör. Ibland kan det hända att det finns något jag vill ha sagt men inte kan prata med någon om, då skriver jag om det istället! Bloggen är lite som min dagbok, dock skriver jag ju inte exakt allting här dvs inte för privata saker (det vore bara konstigt, haha) men en stor del av det som händer. Det jag vill komma fram till är att ni behöver inte gilla det jag gör, men hoppa över att lämna den där lilla negativa kommentaren efter er. Jag skiter i de flesta sådana kommentarer men sen finns det dom där få som träffar riktigt hårt och på helt fel ställe, och det gör ont. Dessutom raderas oftast totalt onödiga kommentarer så vad får ni ut av det egentligen?

PEACE

Kommentarer
Postat av: Ronja K

Helt sant det finns verkligen dom som inte har något liv utan bara klaga på andra och ger kommentarer. Bara för att du har en bra blogg och dom kanske är lite avis ska dom inte kommentera dumma saker!

2011-10-26 @ 20:50:11
URL: http://rrroonjakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg blogg, skriv ett inlägg om hur du sminkar dig? :D

2011-10-27 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja