15 sanningar om mig!

* Jag är väldigt känslosam, alltså har väldigt lätt till gråt men också till skratt.

* Jag har varit sjukt blyg, men det börjar släppa nu samtidigt som mitt självförtroende har växt. Känns skönt!

* Jag hatar att få ett G i skolan, haha tycker det känns dåligt. Vill minst ha VG för att jag ska känna mig nöjd :)

* Mitt tålamod suger, jag kan verkligen inte vänta!

* Jag kan inte gå upp i vikt, hur mycket onyttigt jag än äter är jag fortfarande lika smal även om jag inte tränar något alls!

* Mitt intresse för webbdesign startade på en sida som heter Stallet.se där jag blev medlem år 2004.

* Jag är super rädd för sprutor, får alltid panik attacker och svimmer om jag ska ta en spruta. Även om det bara är ett litet blodprov!

* Jag var knappt med på lektionerna i biologi för att det handlade om blod och sånt som jag är känslig för och ändå är det de ämne jag har bäst betyg i, sjukt!

* Jag varken röker, snusar eller dricker.

* Jag tycker att Hitler var en väldigt ball person, inte för nazist grejen (den var hemsk) utan för att han fick ett helt land att lyssna på honom och han byggde upp sitt parti själv.

* Jag älskar att spela WoW och får ofta komplimanger för det, bara för att jag är tjej liksom. Lite töntigt för jag tycker inte det spelar någon roll att jag är tjej, haha men men!

* Jag tröttnar alldeles för fort på saker som kläder, skor, hårfärger, frisyrer, spel, tv program, killar.. ja allting!

* Nästa sommar ska jag starta eget företag!

* Kenza är en förebild för mig.

* Blondinbella är även hon en förebild!



Kommentarer
Postat av: Louise

Vad ska du starta för företag? :) nyfiken!

2011-10-13 @ 09:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja