Svar på tal!


Anonym om Hur man laddar ner The sims 3 - gratis!:
Behöver hjälp! jag har mountat den och får igång spelet, men bara introt... efter det kommer det upp "skivverifieringsfel". Tror jag gjort fel med cracken, när jag ska klistra in den... Hittar ingen mapp eller fil som heter "GameBin". Finns bara "bin", och det enda som innehåller ordet Game heter "Gameplay". Om det är "Bin" mappen, ska jag ta bort innehållet i den och klistra in cracken?

Svar; Ja det är något fel med cracken isåfall. Antar att du gått in på Program files (x86), där finns en mapp som heter Game, klickar man på den kommer man till mappen Bin. (Jag råkade skriva ihop dessa två) Och dit in ska cracket. Du ska INTE radera något utan bara ersätta de filer som redan fanns där!

Elin om Hur man laddar ner The sims 3 - gratis!:

Oj ofta det funkar ;o ?
Har också Sims 3 eller brukar sno det av min pojkvän hahah :D

Svar; Haha klart det funkar, annars skulle jag ju inte skriva det! ;)

Lovisa om Mår inge bra alls.:

Svar; Du kanske ska kommentera något nästa gång, så jag har något att svara på! :)

Anonym om At first I was like..:
armory? ^^

Svar; Antar att du menar vad jag har för gear? Det kan du kolla in HÄR!
Har en DK som är lvl 72 också men priesten är min main så därför länkar jag bara den, hehe! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja