Helt plötsligt kändes allt så himla värdelöst.

Började dagen med att dra på gymmet med Philip och Krille, fast är lite tråkigt att dom bara ska leka biff med tyngder hela tiden! heheheh, skojja bara! Nej men det var iallafall riktigt kul :) Åt sedan en jätte god middag som bestod av gräddstuvad pyttipanna och massvis med grönsaker, har tänkt försöka äta hyffsat nyttigt nu när jag har börjat träna. Ska också försöka äta mer regelbundet så det är något jag är verkligen jätte dålig på att göra. Men det är något jag måste göra för att kunna bygga muskler lättare, så det är bara att kämpa på! ;)

Fick ett sjukt tråkigt samtal alldeles nyss, min fina vän flyttar redan imorgon istället för i december så ska gå förbi där och prata och säga hejdå för jag vet inte hur lång tid? Fyfan, hur ska jag klara mig? Vet själv inte ens det. Allt känns helt plötsligt så himla värdelöst, har absolut ingen ork att göra något. Vi har gått igenom så himla mycket tillsammans så det finns inte ens ord till det, har känt henne ända sen dagis. Under åren har vi bråkat en hel del, men vi har alltid kunnat lösa det på ett eller annat sätt. Vi har också delat en hel del tankar och händelser, tror ingen känner mig så bra som hon gör. Hon är mitt stöd, hur ska det gå när hon lämnar mig? Hojj, åt helvete med allt helt ärligt. Nu ska jag göra ett försök att ta mig in i duschen, har ingen lust att gå iväg.. Klart jag vill träffa henne men inte när jag vet att det är sista gången på en så lång tid. Jag är inte nog stark. Tårarna bara rinner i massor när jag skriver det här så tror jag avrundar här.

Vill också passa på att tacka min fina vän Alexander för att han är så himla bra och stöttar mig, loveu bästavän! ♥


Runa till vänster och jag till höger. Bilden 1 år gammal men hade ingen nyare på datan just nu.. Kommer sakna dig nå enormt mycket!


Kommentarer
Postat av: Runa

Nee vad söt du är! <3 Kommer saknar dig min Ronjis! Love you

2011-11-03 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja