F.A.Q - frequently asked questions


Får en massa frågor angående min design i princip hela tiden så tänkte ta och svara på några av dom i ett inlägg. Har ni fler frågor som ni inte fått svar på i det här inlägget så lämna en kommentar så svarar jag er!


Gör du dina bloggdesigner själv?
Svar; Ja det gör jag, alltid.

Vad använder du för program till dina designer?
Svar; Jag använder mig utav photoshop cs5 som jag tycker är jättebra, det rekomenderas absolut!

Kan du göra en design åt mig gratis?
Svar; JA det kan jag, MEN då vill jag ha en riktigt bra beskrivning på hur den ska se ut i minsta detalj. Inget "bestäm du" eller "gör som du vill". Visst jag kan använda mina egna idéer men då får ni slänga fram pengar också. End of story!

Kan du hjälpa mig med kodning?
Svar; Med småsaker, javisst! Men om jag ska koda en hel blogg med ett flertal funktioner så som bloglovin ikon, facebook & spotify ikon osv då kostar det!


Ps. Jag hade gärna gjort gratis designer till alla om jag hade haft den tid och inspiration som det kräver. Eftersom att en design tar runt 1,5-2 timmar med kodning och hela köret så har jag helt enkelt inte tid att göra åt alla! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja