Mår skit helt ärligt.

Förlåt för dålig uppdatering, har bråkat en hel del med en väldigt viktig person. Sen igår fick allt sitt slut, mår skit helt ärligt och har ingen ork till det här. Hela gårdagen har jag i princip bara legat i min säng och gråtit tills det riktigt brände i ögonen och tills jag verkade ha slut på tårar. Sen natten till idag har jag knappt kunnat sova, har vaknat precis hela tiden och gråtit. Har heller inte ätit något på 1,5 dygn. Har ingen ork till något. Därför skippar jag mest troligt jobbet även idag, känns inte helt okej eftersom 1000 kr just flög iväg.. Men vad ska man göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja