-

Yeye, har inte hänt något alls sen jag bloggade sist, har haft migrän 2 dagar i rad (!!) Fick åka hem från jobbet tidigare för mådde så gryymt illa, hojja.. Måste boka tid till läkaren för sista månaderna har fan inte varit okej, migrän varenda dag känns det som. Aja, har varit ensamma hemma hela helgen men vad hjälper det när jag bara legat och degat i soffan, suck -.-'

Om bara 3 dagar sticker jag till Kalix och visar vem som är kung
, är taggad till tusen verkligen! :D Förresten, är det något som vet hur lång tid det tar att få kortet efter man klarat AM-provet? Alltså får man det direkt på vägverket eller måste man vänta, och isf hur länge? Sen fattas bara en tralla, men det löser sig nog, har ju åtminstonde aeroxen tills jag hittat nån naajs epa ;) Sen direkt jag gjort provet sticker jag och familjen på Ikea i haparanda, ska bl.a köpa ett klädställ, ni vet hur jag menar va? Aja, slänger upp en bild här nedanför anyways. Kommer säkert få med mig lite fler saker hem, hade behövt lite nya sängkläder till nya rummet och typ nå nya kuddar och kanske ett par gardiner :) Vet inte om jag har skrivit det men har ju bytt rum med robin. Kan slänga upp bilder när allting är klart här inne. Har nu mera vita tapeter iallafall så tänkte köra på vitt/brunt/beige/svart tema typ.. kommer bli grymt bra när allt är fixat! ;)

Haha blev ett ganska långt inlägg såg jag, hade kunnat fortsätta skriva i evigheter men det tror jag ingen hade orkar läsa ändå. SÅ därför avrundar jag här med ett par bilder, pussen :*



Kommentarer
Postat av: ronja

Efter typ 1-2 veckor efter man klarat provet, kommer det hem ett brev att man får hämta ut kortet på posten. :)

2011-07-25 @ 01:02:49
URL: http://rronjaneckstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja