Behövde skriva av mig..

Fanfanfan.. fan! Kan inte lita på någon, hur mycket jag än vill. Har en liten känsla av panik just nu kan jag ju säga, har liksom tappat kontrollen, det som inte fick hända. Jag vill veta vad som händer, jag måste veta vad som händer. Annars funkar det inte, aldrig någonsin. Gud, låter som världens kontrollfreak nu, men nej.. är inte så. Bara det att jag inte orkar starta om från 0 en gång till. Att bygga upp tilliten tar tid, speciellt efter allt som hänt innan. Inga svar på.. 5 timmar. Avslagen mobil, ett X antal mil borta. Allt kan hända, en blick, ett par snesteg och sen är allt liksom.. förstört. Helvete, hatar mig själv lite för att dom här tankarna dyker upp. Är dock inte mitt fel egentligen.

Nej gud, har tusen tankar i huvudet. Kan inte, vill inte, orkar inte.. Försöker få bort dom, men det går inte. Dom är liksom.. fast där. Hela tiden, minut efter minut.


Bilder från weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja