Svar på tal 2!


Sarah Johansson om Svar på tal!:
Jämför du att köpa en likadan tröja som någon (som finns i hela sverige, världen) med att kopiera någons text rakt av? Haha alltså kan du inte komma på något eget & måste sno Ellis text betyder det ju bara att du själv inte kan komma på något grymmare. Och hon äger inte texten men hon kom på den och jag har då fan inte sett den eller liknande någon annanstans? :-) så jo, de blir snott/kopiering i allas värld förutom den som gjort det ;-) hähä

Svar; Du är så jävla feg, vet du om det? Du kan aldrig kommentera något först men när någon annan börjat, då kan du fortsätta. Jag har aldrig tyckt om dig så tänker inte ens försöka vara trevlig nu. Och jo, jag kan komma på något eget men jag tyckte den texten passade väldigt bra eftersom jag inte dricker och typ bor i min bil nu för tiden. Så om det stör dig så himla mycket kan du lämna min blogg NU :) Herregud..

Och jag vet att hon har precis samma text, men jag anser inte att jag har snott den för det. Det finns något som heter låna, precis som folk lånar vilka citat som helst av varandra hela tiden. Men om jag däremot hade tagit på mig äran för att ha hittat på citatet, DÅ hade ni kunnat säga att jag hade snott det. That´s it. Tycker jag har gett nog med svar på era kommentarer nu så kommenterar ni något mer så kommer jag inte svara för har inget mer att säga. Sköt bara ert eget. Det verkar ju trots allt störa andra mer än det faktiskt stör Ellinor själv! :)

Kommentarer
Postat av: sarah

Hade du tyckt om mig hade jag spytt för det hade varit brutalt äckligt eftersom att du inte känner mig.



Nästa gång du tänker kalla en brud du inte känner feg eller dyligt, ring & säg det så ser vi vem som är fegast. Okej? Okej. Dessutom så hade jag vart feg hade du varit den sista som kunnat veta eftersom att du inte alls känner mig. Fail. Jag är inte den som sitter och kaxar för att jag "kan" göra det och vara oskadd, jag är bara brutalt ärlig så som jag är medans du låtsas vara någon badass fuckin' chick.



Nuså, godnatt på dig.

2011-12-28 @ 02:11:29
Postat av: s

Ronja, bry dig inte ens och svara inte på såna komentarer :)



kram

2011-12-28 @ 12:40:23
URL: http://ssaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja