Yesterday

Yo! Som några av er kanske vet så var jag i Luleå igår. Blev en liten spontan resa för att slippa Gällivare och se något annat bara. Fick med mig lite saker till min iphone och en superfin klänning hem. Klänningen slutar just ovanför knäna där framme, lite längre där bak och sen är det en tiger tryckt på framsidan. Bild hittar ni här under som vanligt :) Jag trivs sällan i klänningar men tyckte denna var väldigt fin. Dessutom så fyller morfar år om två dagar så då blir den perfekt att ha på mig! Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha till men det lutar åt en vit lite kortare skinnjacka och mina älskade AF1or. 
 
Annars har det väl inte hänt destomer förutom att nya datorn är beställt för ett par dagar sen. Byggde en egen så valde alltså alla komponenter själv. Vet inte om det är något ni är intresserad av att läsa? Isåfall skriver jag ut det i ett annat inlägg. Annars räcker det väl med att jag säger den är ROSA! Haha :) Den kommer dock inte fören nästa vecka nångång. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja