Gymnasieval

(Detta skulle ha blivit publicerat natten till idag egentligen)
Hallå! Planen var att sova tidigt idag men det gick ju inte så bra, vilken tur att jag inte går i skola! Dom senaste dagarna har spenderats med en av dom bästa som förhoppningsvis kommer hit imorgon också, I got a good feeling 'bout this.
 
Det enda som som känns lite jobbigt är att jag inte har någon som helst aning om vad jag vill gå för program till hösten. Behöver egentligen kanske inte oroa mig över det redan nu men vill inte lämna det till sista sekunden heller, något som jag är bra på. Dessutom ska väl det preliminära valet göras typ nu, om det inte redan är gjort? Kommer inte ihåg så om nån 97a läser detta kan ni mer än gärna tala om det för mig, hehe. Ska iallafall söka in på någon lugn linje med så lite plugg som möjligt. Hittade något praktiskt gymnasium i Kiruna vars det är halva tiden skola och halva tiden praktik, det kanske vore något för mig? Där känner jag ju lite folk iallafall så blir inte helt ensam. Om någon går på den skolan eller vet någon som gör det, skriv!! Haha det här blev värsta kontaktannonsen nu känner jag så ska avrunda här, ha det bäst så hörs vi! :love:

Kommentarer
Postat av: emma

det ska inte in ännu iaf, min lillebror håller på att välja och han har inte skickat in det iaf!

prata med min mamma, hon är syo och kan ju allt om det där så det är ju bara säga att du vill gå en lugn linje så ger hon tips :)

2013-01-08 @ 21:22:52
URL: http://emmaastenstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja