Vad gjorde jag i Stockholm?

Shululu! Vet inte riktigt vad jag ska skriva om för händer inte så mycket i norrland. Tänkte därför berätta lite kort om Stockholm, vad vi gjorde där osv :) 
 
Måndag
Nästan hela veckan hängde jag med Erica, hennes syster och kusin (tror jag? xD). Riktigt bra sällskap! På måndag var det grönan och Kartellen som gällde, jag missade dock en stoor del av spelningen för att jag hade migrän. Men jag hann se Sebbe en stund iallafall vilket kan vara lyckligaste stunden på länge. Fick rysningar över hela kroppen. 
 
Tisdag
Mötte jag upp samma folk i stan, var runt lite överallt och sen på kvällen kom bästa David och David förbi. Fick även se massa bilder och filmer från spelningen på måndag. Tusen tack för det Erica!
 
Onsdag
Dagen spenderades inne i stan, gick runt i lite affärer och brände pengar. Köpte leopard Vans som jag kollat på länge och en Sweet Skateboards t-shirt, älskar dom! Blev även lite småsaker från h&m. Sen på kvällen hoppade jag och Erica på pendeln till Uppsala. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den kvällen haha, dom som var där vet vad jag pratar om..
 
Torsdag
Hade världens ångest och klump i magen över att behöva åka hem. Men vi åkte iallafall till slussen, satte oss vid vattnet å käkade glass och bara hade det bra! Sen tog vi färjan till grönan innan jag var tvungen att dra ut till Arlanda. Tog flyget till Kiruna och stannade där en natt sen tillbaka till hålan Gällivare. 


Hotellet jag bodde på ligger på Fridhemsplan men det är tyvärr inget jag kan rekomendera nu, var problem med vattenskador osv undertiden jag bodde där så fick hålla på byta rum och tjorrva.. Gillar dock området Fridhemsplan nära till stan, affärer osv! :) Är det något annat ni undar över så är de bara att lämna en kommentar så ska jag försöka svara så gott jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja