Dagens och Halloween outfit

Hallå! Har inte gjort destomer idag, for och handlade en sväng med mami. Köpte det sista till halloween, bild på min outfit hittar ni längre ner i inlägget. Har också spelat Slender idag, fyfan säger jag bara, måste vara världens läskigaste spel! Kommer drömma mardrömmar om slenderman i flera veckor framöver. Har även tankat ner spelet Skyrim som jag ska kika på imorgon, ser då hur kul ut som helst iallafall så hoppas på det bästa! :)  Ska alldeles snart gå och fika något sen blir det sängen på ett tag eftersom jag ska jobba imorgon. Lägger upp bild på dagens outfit och skriver vars kläderna kommer ifrån så hörs vi imorgon igen. Sov gott allihopa! 
 
Dagens! Gjorde en fake sidecut, har alltså inte klippt av något hår utan bara gömt undan det på sidan.
Snowboardjacka - Nike 6.0 (köpt från Ridestore för ett tag sen)
Tröja - Dope (även den från Ridestore!)
 
Och så kläderna till halloween, blir nog riktigt bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja