Sjuuuuuk

Har blivit sjuk, därför uppdateringen inte har legat på topp varken igår eller idag. Gick hem från skolan igår för att jag kände mig orkeslös och hade ont i halsen och huvudet. Sen på kvällen blev det ännu värre, fick hög feber också så har sovit i nästan 20 timmar. Hinner inte mer än vakna i kanske 10min innan jag sover igen, helt sjukt. Har nyss klivit upp från sängen och fikat och tagit alvedon så nu känner jag mig lite piggare, iallafall för stunden. Fick hem ett brev om att mitt paket med min balklänning i har kommit, mamma åkte precis iväg och hämtade det. Plötsligt blev min dag lite bättre! Hehe :) Nu ska jag slå på nån film och lägga mig å vila igen, så vi hörs antingen lite senare idag eller imorgon. Det beror helt enkelt på hur jag mår. Men ni får ha det bäst så länge! :love:
Eftersom jag är sjuk så slänger jag bara upp nå bilder från förra veckan, tror dom är från fredagen :)

Kommentarer
Postat av: my

svar: jaha, ska du det? :D vilket inriktning?

2012-05-16 @ 15:06:09
URL: http://myhedman.blogg.se/
Postat av: erica

god bedring da!:)

2012-05-16 @ 17:21:45
URL: http://ericasor.blogg.no
Postat av: Tove

cool keps!

2012-05-17 @ 17:17:17
URL: http://bytove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja