Måndag 28/5

Hallå allihopa! Idag slutade jag skolan ganska så tidigt faktiskt, klockan 11. Något som uppskattade en hel del av mig, hehe. Planen var att åka hem och plugga efter det eftersom jag har lite för mycket att göra den här veckan men ah.. det gick väl som det gick med det. Slutade med att jag skjutsade runt min lillebror lite, fixade lite grejer i epan och avslutade kvällen med att vara barnvakt snäll om jag är. Efter det har jag bara legat och halvsovit på soffan och kollat big brother, helt okej alltså! Nu ska jag slänga på någon film sen blir det en dejt med John Blund, därför hörs vi nog inte fören imorgon. Puss på er, ha en bra natt alla! :love:
Sen var det ju det hära med att vara seriös på bilder också, något jag inte är så bra på hehehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åker du ännu till norskarna och umgås?

2012-05-29 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja