Godmorgon!

Skrev ju att jag skulle blogga mer igår efter skolan, men så blev det inte. Kom hem från skolan klockan 3 ungefär, bakade sockerkaka haha, sen åt jag middag och somnade redan vid 5 eftersom att jag hade vakat igår. Blev väckt av mamma för en halvtimme sen ungefär så har alltså sovit 13 välbehövliga timmar, skönt! Nu ska jag fixa mig lite snabbt, orkar inte bry mig destomer för har bara skola i 3 timmar ändå. Eller ja, resten ska på nån dansträning sen inför balen men det känns väldigt onödigt för jag har ändå inte tänkt dansa där, haha! Nå nå, slänger upp bilder på hur jag ser ut innan jag rullat till skolan om jag hinner. Nu ska jag som sagt fika något sen fixa mig, så vi hörs senare helt enkelt :)
Ytterligare två bilder från igår! Orkar inte börja redigera bort datumet, haha måste leta reda på hur man får bort den inställningen i kameran för det är jävligt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja