Då var vi här igen..

jainaba om Videoinlägg!:
haha vadå it's all about Swag? haha du har inte swag bara för att du har keps på dig :S läs på :)
please .

Svar; Då var vi här igen. Elaka kommentarer, vad skrev jag två inlägg ner om det? Jo jag skrev så enkelt som "Som det står i headern också, "den här bloggen är garanterat fri från elakheter" så här ska vi vara snälla med varandra!" Men lyssnade ni? NEJ. Eller ja, iallafall inte den här tjejen. Jag är mycket väl medveten om vad ordet "swag" betyder, har aldrig påstått att jag har det för att jag har keps på mig? så hahah please på dig också. Kepan har jag på mig för jag tycker det är snyggt, detsamma gäller mina oversize kläder.

Gillar ni inte det jag skriver så dra bara härifrån och spara eran tid istället för att slänga iväg elaka, totalt onödiga kommentarer. Puss!


Kommentarer
Postat av: Nellie Johansson

Såådär!! Nu har jag länkat dig! ber så mycket om ursäkt hade inte sett att du lagt upp :)))

2012-05-13 @ 18:12:50
URL: http://www.nattstad.se/nels
Postat av: elina

Haha, herregud vad töntig! Det är inte som att du skrivit att du har swag för att du har keps på dig.. Haha man får skratta åt kommentarerna! :)

2012-05-13 @ 18:21:41
URL: http://eliinajosefin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gillar din stil! ;) <3

2012-05-13 @ 18:24:17
URL: http://emmejj.blogg.se/
Postat av: Vicoo

Du har sjukt skön stil! =D

2012-05-13 @ 20:33:49
Postat av: Alice

Du har jätte fin blogg och älskar din stil, men det som står på din header är likadant som på Hofh's blogg.... Och det här är inte menat som en elak kommentar bara så att du vet.

2012-05-13 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja