Svar på tal!



  Emelie

Hej,dina headers är jätte fina!Var gör du dom?:D

 

Svar; Tack så mycket! De flesta headers gör jag i photoshop cs5. Men jag har nu skaffat photoshop cs6 som jag håller på lära mig, så tids nog kommer jag göra allting där istället :) Kan säga att det lilla jag hunnit testa i cs6 är superbra, så om någon funderar på att skaffa det.. DO IT!

 

omogenp12

asså fyfan ronja, ta av dej den där jävla kepsen. Ser så efterblivet fult ut ... och nu svarar du väl nått i stil med " Moget att kommentera utan namn " eller inte alls.. tycker de är roligt att läsa din blogg för du skriver så puckade och roliga saker, men jävlar när de kommer till bilder. BRÄNN KEPSEN, de är ju skämmigt hur den ser ut på dej. ser du inte de ???

 

Svar; HAHAHA åh herregud. Ja jag tycker det är omoget att kommentera utan namn, speciellt att du sitter i Luleå och kommenterar (man kan kolla upp sånt). Kepsen är en del av min stil och kommer stanna precis vars den är. Bara kolla på ditt namn du angav "omogenp12" så tror jag alla kan se vem det är som är skämmig här :) Jag vågar iallafall köra på min egna stil tillskillnad från dig som sitter och försöker vara elak på en blogg, anonymt dessutom haha.

 

Och bara för att du gillar min keps så mycket så får du massvis med bilder på mig i den här under, enjoy! ;)

Haters gonna hate! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha aah, för jag sitter verkligen i luleå. jag är i gällivare ditt pucko

2012-06-23 @ 19:01:47
Postat av: Johanna

det där var sååå skrattretande att läsa, jag tycker du är grymt fin ronjis som vågar vara dig själv och köra på din egen stil. Till skillnad från nån omogen unge som måste sitta och vara som alla andra! Din stil är hur skön som helst, love it! peace out bro, puss! <3

2012-06-23 @ 19:04:43
URL: http://johannaaandersson.blogg.se
Postat av: debb

det finns folk som är så jävla omogna! skit i dom , du är skit fin i keps!
:)

2012-06-23 @ 19:28:33
URL: http://www.nattstad.se/deebbiiie
Postat av: sandra

måste bara slänga in en kommentar! ja, nog har man lite o göra om man orkar sitta och kommentera en massa SKIT :) själv hade jag aldrig haft på keps för det är sjukt fult på MIG. men jag tycker du passar sjukt bra i det!! och det är så bra att du vågar ha din egen stil som du gillar!! det vågar förmodligen inte p12an :)

2012-06-23 @ 23:15:58
URL: http://sssaaandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja