Grundskolan - check!

Vaknade alldeles nyss, hehe. Igår blev jag klar med precis allting i skolan så nu har jag tagit sommarlov, nästan iallafall.. Har balen med torsdag och skolavslutningen på fredag men annars så är jag ledig hela veckan, superskönt! Har förresten glömt och visa er min balklänning tror jag? Vet att några av er som läser min blogg är vän med mig på facebook och då har ni ju sett den, men sen finns det även läsare som jag inte är vän med så slänger upp bilden ändå :D
La upp bilder både med och utab blixt för det är väldigt svårt att fota paljetterna och ge dom rättvisa.
Vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Sanna

sjukt fin! :)

2012-06-02 @ 14:16:48
Postat av: Klara (;!

Hej! Vela bara säga att jag tycker du är super super fin! Önskar jag såg ut som dig. Älskar även din stil, den är så grym! Hade gärna varit roligt med ännu mera outfit bilder!



Kram :)!

2012-06-02 @ 14:21:27
Postat av: Hanna

Den är super cool!

Vad skönt att sluta på fredag, vi slutar först den 15 :(

Har du ngt bra filmtips som man kan se en regnig dag?

2012-06-02 @ 16:16:44
URL: http://mylifeashanna.webblogg.se/
Postat av: william

snygg klänning:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Stunningly Beautiful" Modellbilder jag har tagit på Louise:)

2012-06-02 @ 17:26:33
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Sara

jätte fin :)

2012-06-03 @ 23:43:32
URL: http://mittlivsomsaraforss.devote.se
Postat av: Sofi

Vilken tid är balen och vart är den ?

2012-06-06 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja