Avslutningsmiddag & prom tonight!

Kom hem för drygt en timme sen, har varit på avslutningsmiddag på skolan. Helt sjukt egentligen att det var sista gången vi alla var på skolan tillsammans, nästan alla iallafall. En av lärarna hade dessutom förberett ett supersött tal bara till oss, blev sjukt rörd trots att hon egentligen inte har varit någon favoritlärare eller så. Anyways, nu ska jag börja förbereda mig inför balen och röda mattan ikväll, är så fruktansvärt nervös alltså!!

Såg att någon hade frågat i en kommentar när och vars balen är, och insläppet är mellan 7-8 på Nex.
Kom gärna och titta på oss! :)

Ska försöka lägga upp bild på hur jag ser ut innan jag åker, men annars kommer det en fet bildbomb antingen inatt eller imorgon, promise! Om inte annat så lär det ju dyka upp en massa bilder på facebook som allt folk tagit, så ni som är vän med mig där kan ju kolla in där :) Hinner inte skriva mer nu, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





Jag som driver bloggen heter då Ronja Viktoria Rosenberg och är 17 år ung. Mitt största intresse är tvspel och datorspel, främst League of Legends. Men också hiphop, webbdesign, teckning och tatuering. Jag har hoppat av skolan och jobbar för tillfället extra i en matbutik undertiden jag försöker klura ut vad jag vill göra med mitt liv. I bloggen kommer ni få ta del av min vardag, få dom senaste låtarna inom svensk hiphop och förhoppningsvis bli inspirerade inom streetwear.

xoxo Ronja